full rulle

Hej och förlåt min dator. Den fungerade tydligen idag så jag ljög lite när jag satt vid min systers dator och klagade på min egna, så datorn; förlåt, jag ska inte anta något sånt igen.

Har varit duktig idag även fast jag vaknade sent. Har läst massor av Oliver, påbörjat och nästan gjort klart mitt historiaarbete (skitintressant btw!) och så har jag skrivit min debatt till svenskan, om rökning. Kanske lägger upp den här bara för jag känner så starkt för det. Kanske kanske. Jag har även tränat så idag har jag typ tagit 18 flugor i en smäll, hur vore det om jag städade också? Tror att det banne mig vore något.

Sen så har jag tyckt att det har varit mysigt väder idag. Mest för att jag myst i min säng med en bok. Jaha, nu ska jag tydligen till Pizza hut med Cleo och Melissa, kommer aldrig bli Beach 08 såsom jag äter, höööhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0