funderare

Öhm, typ nattens funderare:
Varför ödsla tid på att tänka på saker som man inte kommer att göra något åt ändå? Man kommer uppenbarligen inte på några lösningar eftersom man inte tänker på att lösa det. Så vad gör man då, till vilken nytta tänker man på skit som egentligen inte borde spela någon roll för det är utom räckhåll att fixa?

Nån själ som hänger med i min tankegång?

Btw så ville jag sjuukt mycket! Men scenariot skulle blivit att det skulle vara en för mycket eller en för obekväm. All in all så kunde jag inte. Så det där med vill man så kan man fungerar inte riktigt jämt va? Om det vore så väl skulle jag väl sitta här och göra annat än filosofera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0