girls girls girls

Godafton. Har tyyp pluggat klart nu. Ska läsa igenom lite mer sen får det gå som det går imorrn, läraren vill inte ge mig MVG ändå. That bitch! Var så jävla tråkigt att plugga på det här också, vem faaan bryr sig om genteknik? Inte jag, för då skulle jag ha gått natur.

OKEJ. Min avreagering nu då. Tjejer, och två saker (av några) jag hatar med dom. Nummer ett och det värsta: Tjejer har svårt att må bra utan att vara omtyckt av någon. Tyck om dig själv och saken är kirrad. Nummer två: Tjejer ska alltid, alltid, alltid vara som alla andra. Ingen kan vara sig själv utan hakar på allt som alla andra gör. Alla har samma frisyr, alla har samma kläder och alla lyssnar på samma musik. Patetiskt. Okej, om det nu är så att man råkar göra det, men alla?! Har svårt att tro att alla tänker sååå lika. Dare to be different ffs.

Känns som jag jämt hackar på tjejer. Så imorrn tänkte jag göra en likadan avreagering fast med killar. Lagom jämställt va? I thought so.

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!
Hoppas du haft en bra måndag!

2008-03-11 @ 00:46:07
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0