ingen dator, ingen Mindy

Hej. Jag har inte så goda nyheter, min dator är helt paajko. Eller jag hoppas den inte är helthelt pajko. Något är det eftersom den fuckar sig totalt. Sitter vid den stationära just nu och det suger. Måste försöka laga min på något sätt, ska ta till med alla datorvänner jag känner kan ni hajja. Om inte annat får våran datorman i skolan kirra. DOCK är jag rädd för att mina grejer ska försvinna vilket det lär göra med 100% sannolikhet, RIP mitt liv typ?

Annars då? Jo, kom till skolan och ingen är där. Provet gick bra fast å andra sidan vet man aldrig med henne. Käkade lunch med Roy i brist på andra (skääämtar bara baby). Sen fuckade datorn upp sig och jag var panikartad resten av dagen. Gick inte på datorkunskap och varför inte det? Jo för att då behöver man en dator. Förlåt Marc men så är det.

Får väl passa på att uppdatera min iPod nu när jag sitter vid den här skitdatorn som är segare än typ Cleo eller nån (puss på dig). Ikväll ska jag nog leka med Ella, så var det sagt först i alla fall. Så mig får man ringa hörru! Kul att hela familjen använder den här också så kölistan är väl typ lång, men ska nog blogga någon mer gång, promise.
image148
Jag såg liksom ut såhär senast jag använde den här datorn. Haha!
(halvt fjortis såååådära, men aldrig helt)

Kommentarer
Postat av: Sabrina

stackarn....

2008-03-11 @ 14:35:13
Postat av: M

visst asså :(

2008-03-11 @ 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0