jag är otroligt elak... ibland

Jag hatar såna där brudar som ska låta så jääävla bra jämt. Typ ska spela så jävla änglalika med vårdat språk och positiv inställning. Det tjänar ingenting till för ni är ändå lika missbildade och fula som vanligt. Okej, nu kanske dom bara är så som personer men då tycker jag inte om dom ändå för då ÄR dom så. Jisses. Vem (förutom jag, obviously) bryr sig om ni skulle använda er av jävla istället för otroligt? Eller aa, jag är ju i och för sig ganska för vårdat språk i vissa sammanhang (tro det eller ej), men att personer i fråga tycker det verkar vara helt syndigt att använda sig av ett lite busigt ord. I sånna fall; förlåt mig för mina synder.

Sänder ut en tanke till Marcs högra axel som han har ont i, möjligtvis ondare efter idag då folk glömmer bort att han gjort illa sig och slår på den. Nej, så en tanke får den, bara för han är så snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0