jag hatar

Jag hatar dom som tror för mycket om sig själva, i alla aspekter. Jag hatar hur folk kan fucka upp ens egen tillvaro. Jag hatar dom som inte vet rätt och fel. Jag hatar dom som inte förstår att dom har felat. Jag hatar dom som hycklar. Jag hatar hur man kan ha kämpat men kan hamna på ruta ett tusen gånger lättare. Jag hatar hur jag låter saker störa mig. Jag hatar dom som tar efter alla andra i allting. Jag hatar dom som är för rädda för att säga det dom tycker. Jag hatar lögnare. Jag hatar dom som hellre älskar andra än sig själv. Jag hatar folk som klagar på ensamhet...

... Och ja, den här listan kan pågå hur länge som helst. Så sätter väl punkt där. Kort sagt så finns det jävligt mycket som jag hatar. Kanske bara just nu, men majoriteten består. Ni som tagit åt er på någon punkt får ett fuck you av mig och kanske ett what goes around comes around. Beror helt på punkten. Resten får en fet puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0