never forgive, never forget

Godmorgon. Tänka sig att jag vaknade av mig själv för 20 min sen. Sov dock ganska tidigt, så kanske jag blir frisk nivet. Och tänka sig att det är lite bättre, that's what I'm talking about daawg. Fint väder ser jag, förmodligen kallt dock. Ska snart ut med Vimiboy, blir nog en lite längre runda, fint väder är det inte ofta man hinner njuta av.

Efter det ska jag bara chilla heela dagen till kvällen. Då blir det att åka iväg till Botkyrka och fixa i hallen tills imorrn, härligt va? I think so. Sen blir det M-gänget-häng, haha, Mickan och Melissa alltså. Hittills i alla fall, man vet ju aldrig vem som hakar sen lixooom. Jaja, nu ska jag i alla fall bege mig ut så jag hinner till DoOL, äg.

Ps. What can't be forgotten, can't be forgiven.

DM imorrn - What's wrong with being self possessed? Nobody's satisfied with being second best.
image140
Svenska Mästare 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0