One tree hill

Godmorgon. Asså hur sämst får man bli egentligen? Ställde klockan på halv tolv idag, ändå en rimlig tid att gå upp om man har extremt mycket att göra. När går jag upp? Typ nu istället. Min dator är fortfarande ett mongo så sitter här vid Melissas. Ska upp när som helst igen och läsa och massor av annat. Var bara tvungen att ta lite cola och Ben & Jerrys först, det är kärlek.

Igår var vi girls hos Cleo och kollade på One tree hill och chillade, fan vad kär man kan vara i Chad Michael Murray, känns sådär småtöntigt faktiskt. Observera att jag sett 3 avsnitt av OTH förut, måste ladda ner det nu, fuck. Fick en karta på hur man går en snabb väg till bussen när vi skulle hem men tur att vi inte följde den säger jag. Blev att kolla på massa fina hus på vägen också så det gick jävla fort ändå.

Klockan halv har jag bestämt att jag ska börja studeringen. Så jag får chilla liite i alla fall sådär när man är nyvaken. Ja just det, Marc ringde mig igår också för att kolla läget och så, han är allt gullig han! Jag blev riktigt sur när han tydligen har varit på fester och INTE bjudit med mig. Han lovade att ringa om något skulle dyka upp. Har inte träffat folk på länge så det är nästan läskigt. Haha, äsch, back to normal nu asså, med skolan och allt.

PUSS, vi hörs när vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0