plugg och åter plugg

Okej, har pluggat nonstop - inte roligt. Tog ju självklart paus mellan 20 och 22, det är ju ingen tisdag utan det. Ska plugga ännu mer, dom två timmarna får jag ju ta igen nu vid midnatt, känns sådär laaagom jobbigt typ men det är det värt. En tanke jag hade var annars att sova nu och vakna tidigt imorrn och plugga då istället (eftersom jag börjar kl 13), men det skulle var myyycket skönare att ha det mesta gjort nu. Så ja, får se hur det blir. Ner måste jag i alla fall gå för i min säng somnar jag bara.

Sen så känns det för övrigt som att Oliver Twist är en neverending bok, hur långa kapitel man än lyckas ta sig igenom verkar man ändå bara vara på samma ställe. Sug kuk Oliver, I mean it. Hur som haver, 40 sidor - 3 kapitel kvar. Progress. Sen är ju inte kapitel 1-4 i engelskaboken att förglömma. Shit mannen, vilken lycka när provet är skrivet och härmed svär jag att jag ska bli bättre förberedd, no joke alltså.

Jaja, antingen så hör ni från mig någon mer gång inatt eller så har jag antingen deckat ELLER så har jag skjutit mig i huvudet för jag verkligen inte klarade mer av det engelska språket. Och mja, då hörs vi ju inte mer. Men det där är inte något att skämta om, jag vet. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0