SO LONG SUCKERS

Okej. Jag skriver ett feet hejdå nu då, vet ju att många av er kommer sakna mig, trogna som vissa är. Men det är som det är och inom kort drar jag till la Florida och kommer hem 4:e april. Och ja, jag kommer ha det fetingskönt i värmen, och förhoppningsvis kommer jag kunna sola något. Om inte annat blir det några prickar i USA:s register tillsammans med min Maria.

Cleo, älskade älskade du, du blir saknad av mig precis lika mycket som du kommer sakna mig (höhö). Du får ju försöka ha galet skoj här hemma och trion är ju faktiskt inte komplett utan dig, puss på dig gullet! Sabrina, var snäll mot Marc och bli inte sjuk! Annika, jag ska göra mitt bästa med you know what så får du försöka ro båten utan mig ett tag. Cecilia, jag kommer tillbaka snart, don't worry. Roy, gå på matten. Marc, PLUGGA.

PUSS då, vi hörs när jag är back. Miss & envy me biiiitches, you'll find me here;
image156

Ps, vill ha dig i mörkret hos mig.

Kommentarer
Postat av: annika

underbart gumman ;) litear på dig!
jora jag ska ro för fulla muggar så vi inte sjunker liksom ;)

2008-03-26 @ 10:55:31
URL: http://akiinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0