typiskt onödigt

Provet i engelska var så jäävla drygt, var för mycket att skriva asså. Om till och med Fredrik gjorde tusen sidor på bara några uppgifter är det galet. Skulle lagt till "skoja bara" men gör inte det eftersom att han jämt är elak mot mig. What goes around comes around gullet. Sen så är det någon (läs Annika) som skriver Marc och Mindy med hjärtan i skolan. Är det så du vill ha det, är det så du ska få det, biiiatch.

Blev ingen uppvisning för mig idag i alla fall vilket resulterade i att jag hade på mig dräkten i skolan i onödan. Kände nästan på mig att det skulle hända. Sånt skit händer ju bara mig nämligen, bara mig! Men lika bra det faktiskt, då hinner jag sola och sånt där. Borde egentligen inte göra det, men det här blir last time before D and M.

Sovmorgon imorrn, woho, fest någon? Driiver, puss! Ps, bilden är lite skoj.
image135

Kommentarer
Postat av: Lejla

nej men guud va hemskt (bilden) goosh! SES PÅ LÖRDAG ÄLSKOOOOO

2008-03-06 @ 17:19:51
URL: http://strumpa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0