clown

Dagen har varit sjukt schtek och något händelselös. Men det funkar så länge vädret är på topp. Natten däremot; jag & Mickan går och lägger oss runt ett. Cleo meddelar att hon kommer upp och lägger sig snart. Jag tänker fine, lägger mig ner och somnar bums. Efter ett tag, vilket jag tolkar som morgon, vaknar jag halvt av gapskratt och massa "jag kissar på mig" utbrott. Instormandes i rummet kommer Cleo och Melissa, dom kan inte tända någon lampa och skrattar ännu mer och åter ett "jag kissar på mig" yttras. Jag kollar på asgarvande Cleo och mongot är en clown, bokstavligen. Hon har sminkat sig som en clown och bak i det lite mörkare området av rummet står Melissa och asgarvar, jag ser lite klotter i hennes ansikte också (som senare visade sig vara en kattmålning). Dom springer skrattandes ut och går in där Mickan sover, mer skrattandes. Åter ett "jag kissar på mig" och ett "men shit" yttras, det sistnämnade av Mickan och det innan av Melissa. Som ja, faktiskt kissade på sig av skratt. Jag kollade klockan och den var fyra på natten. Cleo började skolan klockan 9, gick hon? Nej, det gjorde hon inte.

Mongos.
image268

Kommentarer
Postat av: cleo,clown,klon,cleey

HHAHHHAHHAAH roliiiigt!!! hqhahahaha

2008-05-29 @ 00:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0