plugg och sommarväder

Måste avreagera mig om en tråkig grej jag får skylla mig själv med. Jag gick ut imorse för att sola i det fina vädret. Dock är min altan fullproppad med skit just nu så efter ett tag fick man inte ens plats om man ska kunna dra så mycket nytta av solen som möjligt. Sen kom jag på hur jävla mycket jag hamnat efter i typ... Allt. I skolan alltså. Så nu har jag minsann fått gå in och plugga. Borde verkligen gjort det här innan paddlingen men icke. Skylla mig själv som sagt. Ändå skönt att bli klar med verkligen allt på en dag, då kan jag njuta av framtida soldagar när kanske altanen är uppröjd. Gör ju faktiskt inte så mycket heller eftersom mitt ansikte blev negrigt efter paddlingen (wie för att chilla utomhus och på havet 3 dagar i sträck).

Diggar ändå vädret fett alltså. Och älskar att vara nära havet när det är såhär, så Stockholms skärgårdar (främst Nynäs) får nog tampas med mig länge nu i sommar.

MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0