så jävla oviktigt

Mysig kväll framför tv'n. Mickan och Melissa är och hyr film, jag föreslog Harry Potter, dom höll inte med. Köpt det sista till el studento, skönt. Köpte mer smått och gott, jag är sjukt cool. Vänta tills min rikedom kommer efter ett visst Suomi-besök. HELL YES.

Pumpar 99 problems och det fick mig att tänka på stora mongot (nej, ni får icke veta vem det är, bara för att jag ska leka as-känd-bloggerska-vars-privatliv-är-jätteintressant-för-alla-läsare). Vet fan inte varför jag tänkte på honom, kanske för att han är för kaxig för sitt eget bästa. Han är ändå allt gullig han, det är han...

Appropå stora mongot skiftade mina tankar till skön stil. Då dök Kanye West upp. Kungen som vågar vara preppy.
image267

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahahaha, det sjukaste av allt är ju att jag inte ens kan neka..

2008-05-27 @ 23:34:25
URL: http://ellauws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0