tråk tråk tråk

Asså jag är typ skolskadad. Nu har jag varit klar med allt sen förra veckan och vad gör jag nu? Klagar på att jag inte har något att göra, typ nästan vill ha något att göra inom skolväg så jag kan göra något. Har varit rastlös sjukt länge och numera kan jag inte ens träna.

Kunde typ följa med på skiva men jag har varken råd eller är arton. Jag ska i alla fall typ gå ut och gå helt ensam snart, nästan utan musik också eftersom jag till och med blivit uttråkad på den. Hemskt.

Min fråga nu efter jag läst texten är; varför har jag inte ordnat upp planer? Dumt som fan, haha, nu vet jag i alla fall problemet, för brist på något att göra är det ju egentligen aldrig.

Roligt dampsms mottaget av Viktor nyss;
"Men lugna dig jag sitter på mcdonalds har inte ens kommit in lugna dig lugna dig lugna dig!"
(Hela 4 st lugna dig)

Kommentarer
Postat av: Karoline

Hur kan du ta studenten när du inte har fyllt nitton/ eller ska bli nitton? ;)

2008-05-22 @ 22:54:16
Postat av: Mindy

Jadu Karoline, jag började helt enkelt ett år tidigare med skolan, så jag fyller bara 18 år i år när dom andra fyller 19, men det funkar det med :)

2008-05-22 @ 22:56:23
URL: http://mimiboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0