behöver min sömn

Lite piggare idag men sömnen räckte inte på långa vägar. Kunde inte somna på flera timmar, förstås. Ska bli så skönt att sova ikväll och bara sova ut imorrn. Längtar tills träningen och allt sånt är över så jag bara kan lägga mig och .

Det jobbiga inatt var att jag gick och lade mig typ runt tio och var riktigt trött, men kunde inte somna för alla tankar. Så då kontaktade jag personen som bringar mig dessa tankar nattetid. Och då var det diskussion till sent och sen somnade jag kanske runt två i alla fall. USCH. Måste jag ens påpeka att jag grät flera gånger i ren panik? Men visst, är man van att sova 12 timmar per natt är förstås 6 timmar alldeles för lite.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0