... dagens ungdomar

Godafton. Singing bee var bra och rätt person vann, kan även tycka samma om Idol. Även fast det inte skulle skadat om Alice eller Robin åkte ut. Men hellre Anna än Johan, han behövs typ. Viktor ligger redan och sover förstås, jobb hit och dit, vuxen man kan vara då. Sitter här nere helt ensam, buhu. Imorrn ska jag på något kalas (?!) med Viki, träffa släkten är väl kul......

En rolig grej är ju när "jag har pojkvän" inte fungerar på folk längre. "Han behöver inte veta något" eller "variation skadar inte" får man till svar. Fyfan för dagens jävla ungdomar. Är folk verkligen såå jävla otrogna att man tar för givet att man kan hooka upp med någon som är upptagen? Vem gör så ens? Inte jag i alla fall, och det får man säga minst tio gånger om. Jag skulle ju inte vara tillsammans med min bebis om jag ville träffa andra. Fatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0