har man tråkigt så har man!

10 ÅR SEDAN:
Då var jag 8 år och gick i 3:an tror jag. Tillhörde det coola gänget i skolan och visste om det. Konstigt eftersom jag inte såg ut som en av dom coola. Började låtsas att jag var Amanda i Melrose place.

5 ÅR SEDAN:
15 år. Väldigt ful och helt ovetandes om det, gillade att göra mig ännu fulare också (ovetandes om det med). Nadia var den jag chillade med från vad jag minns. Sommaren tyckte jag om. Det var då jag började gilla killar och bli kär och blabla. Jag var efter ja, men jag var ju inte attraktiv. Då låtsades jag att jag var Kelly i Beverly hills (haha, skämt alltså).  Cheerleading blev ett intresse och jag blev mer och mer rolig!

1 ÅR SEDAN:
17 år, relativt lycklig och helt kär. Det var då jag fattade vad kär blev på riktigt. Jag chillade i Eagles och tränade massor och gick i världens bästa klass. Skolan var kul och livet lekte.

Igår:
18 år. HAHA! Var bara tvungen. Då tränade jag och gjorde illa mig lite, degade hela kvällen framför tv'n och Grey's samt i sängen med Viktor. Mysdag allmänt.

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
Shoppa shoppa shoppa, köpa en fräsch lägenhet samt inreda den fint, åka till USA och vara där hur länge som helst, resa runt till alla mina ska-åka-till-nån-gång-ställen, shoppa.

5 FAVORIT FILMER:
Dagboken, P.s I love you, She's the man, Disturbia, Gladiator

5 FAVORIT TV PROGRAM:
Gossip girl, Grey's anatomy, Heroes, Prison break, OC

5 FAVORIT SAKER:
iPod, mobil, parfym, dator och cola

5 FILM/TV KARAKTÄRER JAG SKULLE DEJTA:
Seth Cohen, Gerry i P.s, Jack Sparrow, Noah Calhoun, Preston Burke

Kommentarer
Postat av: CLEO!

Så du skulle inte dejta Channinglove? :O Thats an crime

2008-11-24 @ 21:01:42
Postat av: CLEO!

Så du skulle inte dejta Channinglove? :O Thats a crime

2008-11-24 @ 21:03:56
Postat av: Lollo

Mindy, WTF, Burke?! haha

2008-11-24 @ 23:26:48
URL: http://luuls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0