ideal och fusk

Kollade nyss runt i bloggar och ser massor av fel på deras bilder på dom själva. Dom har gjort ett bra försök till att få dom att se smalare ut, men jag, jag kan se hur dom har gjort och vad dom gjorde fel. Uppenbarligen, eftersom jag ser att dom faktiskt inte är så smala. Det är nästan så att jag kan se hur stora dom egentligen ska vara. Det är sorgligt tycker jag. Visst, jag tycker att det är fint om man är lite på den mindre sidan, men dom som inte är det är ju inte fula heller. Jag menar, titta på mig (HAHA). Det är ju egentligen bara något som man kan föredra. Varför ska man om man inte är liten försöka få en att se mindre ut genom att sudda ut vissa kroppsdelar som sticker ut lite för mycket. Acceptera hur man ser ut är väl bättre det än att trixa och fixa sig sanslös på en bild? Visst, man kan få vara missnöjd, men man kan inte få ta bort/sudda ut delar på ens kropp. Ska man göra det kan man väl i alla fall göra det så att det inte märks.

Sen så måste jag ju bara säga. Det spelar ingen roll hur stor man är, bara man har rätt storlek i sina kläder. Då kan alla se bra ut. Och det är ju bra? Om man nu ska bry sig om sånt...

Ps, jag önskar att jag skulle kunna lyssna mer på mig själv.  

Kommentarer
Postat av: Melissa

Big girls we are beautiful! haha.. sjunger

2008-11-07 @ 00:47:39
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0