kallt kallt

Igår åkte jag till Nynäs så jag kunde kolla på nya Prison break. Och förstås, vara med Viktor. Kom hem nyss och fryser tamejfan ihjäl. Först fick jag vänta på tåget i typ 25 minuter, sen var bussen i Tungelsta sen och där väntade jag en kvart. Det var nollgradigt och jag hade converse, need I say more?

Snart ska jag åka och köpa lussekatter och kanske lite B&J's. Mamma ska göra bakad potatis idag, mumma! Känns som jag äter väldigt mycket, men så är det förstås inte. Måttliga mängder givetvis... Oftast i alla fall. Kanske jag har tid för att sedan ligga i min säng och göra ingenting? Sådär passande eftersom jag ska jobba imorrn. Nio till tjugo, kill me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0