The Beatles

Åh herregud. Här sitter jag och lyssnar på gamla låtar. Tänk om det slutar med att jag blir en sån där konstig människa som dyrkar Paul & John i sena dagar, speciellt när dessa inte var födda när dom ens var störst. Visst, Beatles i all ära och dom kommer alltid vara lika enorma inom musik. Men sådana personer tycker jag helt enkelt är konstiga just för att dom aldrig riktigt varit med om deras storhet på riktigt. Mamma förstår jag, hon var ju där. Det var inte jag. Fast å andra sidan är det aldrig fel att älska några låtar som ändå aldrig kommer dö ut. Men på ett sätt känns det fel att idolisera dessa män som förändrade musik för förstår man dom egentligen på riktigt? Eller så slutar jag tänka på konstiga saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0