Americas next top model

Jag blev ju extremt nöjd med finaltvåan också. Tyckte om båda två så spelade ingen roll för mig vem som vann. Har dock hela tiden varit ett Anya-fan men kul att plussize Whitney kom till topp två tänkte jag. Ville innerst inne att fina Anya skulle vinna, men jätteroligt att en "stor" vann för första gången. Dom brukar inte palla trycket lika bra. Micket kul. Wooo Whitney, hon är ju faktiskt mighty schnygg. Det som Melissa oroar sig för, och även jag, är att nästa säsong så kommer det komma jäättemånga stora som kommer dit och tror att dom också kan bara för att hon vann. Men bara för att man är stor så är man inte som Whitney... 

Fina skor också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0