brottarörnar

Hemma från träning. Vi hade brottarfys, det var roligt och lite jobbigt. Men det lär ju varit snälla-döda-mig-nu-jobbigt om jag lyfte runt på någon i min storlek, nu hade jag Mickan. Jaja, någon annan gång kanske, mina knän gör i alla fall ont, inte mycket hud kvar där inte.

Ingen i min familj är hemma nu för alla har gått tillsammans på en konsert, jag fick inte följa med. Så fick köpa med mig ett sexpack från donken hem, men var lite busig och köpte mig en Half baked också, jag som inte ätit så mycket skräp på ett tag (läs: pommes frites & godis). Men trots mina naturliga impulser av att äta pommes så tog jag fruktpåse till min mat, cred! Snart gått 3 veckor utan dom friterade potatisarna, I miss them so.

Så nu sitter jag och äter B&J's och ska avnjuta hela kvällen framför Sims, det har jag sett fram emot enda sedan jag vaknade imorse, wiie. Mitt barn blev rödhårigt i alla fall (YES!) och fler ska det bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0