camp camp camp

HEJ. Sov så jävla gott inatt har jag för mig, men drömde lite konstiga drömmar. Hmmm. Ville ju egentligen följa med och hämta Peter & Torian på Arlanda men orka bidra till trängning i baksätet. Så jag fick bita i det sura äpplet och sova istället. Nu är dom ju i alla fall här och det känns ju tryggt. Ska bli så jävla roligt den här veckan! Äntligen el programmo.

Annars ska jag se Håkan den 28:e! Wiho, något jag velat göra lääänge. Och Metallica är ju här nästa år, men både pappa och Jonathan sa att inga biljetter skulle vara kvar, jävla gnällspikar.

Och just det, så kommer ju bebis hem om åtta dagar i tid till Håkan. Tråkigt att man nästan blivit van vid att inte ha honom hemma (haha), men snart åker han inte iväg mer. Vad jag vet om i alla fall, man vet ju faktiskt aldrig med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0