dålig natt

Godmorgon. Min tanke idag var att sova utan att ställa klockan. Det gick ju inte eftersom att pappa så snällt bad mig gå ut hunden, självklart. Så jag får sova utan min klocka på lördag, det ser jag fram emot. Hade svårt att sova inatt igen, så blev jättesent för mig. Suck. Jag hatar verkligen att inte kunna somna, mår så jävla dåligt av det. Men så blir det med mycket tankar i huvudet.

Idag är det inte någon träning i alla fall, känns lite tråkigt nu såhär i efterhand. Men jag ska träffa Marc och Sabrina, så blir nog finemang ändå, om det nu blir av.

I helgen blir det i alla fall partyparty om jag har tur. Kanske båda dagarna till och med, om jag har mest tur. Men är en ganska otursam prick så får försöka ta saken i egna händer.

(Ps, Fredrik sa att han skulle försöka hjälpa mig på jobbfronten. Undra om hans inflytande på Ica ens är så stort? Jaja, det är ju tanken som räknas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0