Grey's anatomy och utskällning

Okej, jag fuckade upp allting. Heroes är ju sjukt spännande så fick ju bli båda avsnitten efter varandra. Återstår = ett avsnitt med Scofield. Lösning? Jag får börja följa ännu en serie. Vilken fick det bli? Grey's Anatomy. Motivation? För alla tjejer är heeeelt kära i den och jag skulle se vad all the fuss was about. Jag erkänner, den är inte så pjåkig. Har dock bara sett fyra avsnitt så kanske tycker om den mer sen (annars är den kanske yttepytte överskattad). Bra tidsfördriv hur som helst. Och om jag inte hinner ikapp vart serien ligger nu, så har jag ju faktiskt hela två veckor till senare att göra det. För nu är det bara 6 stycken dagar kvar till guldlock, det är inte ens en vecka hörni.

Men ändå... Min kära älskade älskling, du är den sämsta semesterperson någonsin och det är tur att du inte är hemma nu för jag skulle inte alls vara glad på dig. Dock tror jag inte situationen förbättras, så jag hoppas att min lycka tar över när jag äntligen träffar dig. Tråkigt annars ju. Skäms, men puss på dig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är bästa semesterpersonen ju;D

2008-10-02 @ 06:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0