home

Hej, jag är hemma igen, and I'm not liking it. Så jävla tråkigt att min bebis lämnar mig i två veckor ännu en gång. Tur är väl det att det är camp nästa vecka. Oh joy! Ska kanske ut i helgen till och med, kul att vara fin och träffa människor. Men får se hur det blir med det sen, har ju lovat vissa sen länge.

Är ändå rätt glad nu jämfört med förut nu när jag har haft min man att mysa med 5 dagar nonstop. Inte så smart eftersom man vänjer sig, men vi båda konstaterade att vi inte har något bättre för oss i alla fall. Så då slapp vi känna oss så töntiga, då kunde man låtsas att man annars skulle gjort något viktigare. Men sanningen är ju den att jag helst är med honom oavsett...

Imorrn är det träning, hoppas man kan åstadkomma något bra. Nu ska jag läsa lite och sen sussis. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0