Hur hamna jag här!?

"aha, jag kanske skulle blogga, men så kollade jag på andra saker" Säger Mindy här bredvid när jag till min förvåning hade hennes blogg-sida uppe när jag hade bakat ihop en smulpaj på nolltid.
Det är det vi ska göra ikväll, äta smulpaj, med dubbel sats smulor, och skogens alla bär. Mumma!
Mindy vet inte att jag skriver, så det här inlägget är nog det busigaste jag någonsin skrivit.
Jag är rätt så tråkig i min egen blogg (http://melzOr.blogg.se) så jag kanske borde satsa på att bli gästbloggare istället.
Hahaha, inte för jag är mycket roligare här.
"Varför skriver du ett inlägg i min blogg!?"
FUCK! hon måste sett reflektionen i fönstret bakom mig, eller så kanske hon undra varför mina fingrar drar över skrivbordet som det vore glödande precis efter jag upptäckte att hon inte loggat ut härifrån. Haha..
Jaja, nu ska vi väl mysa vidare, hon vet inte det heller.. Men jag ska tvinga henne.

Puss puss
Storasyster Melissa

Kommentarer
Postat av: Anonym

good job melissa, du gav mig nya ideer!

2008-10-17 @ 11:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0