I'm beat

Fyfaan, jag är helt slut! Vet inte varför egentligen, vi lärde oss bara massa massa, men det är väl krävande det med tydligen. Eller så är det nu det märks av att man tränat tre dagar i rad. Bara suck it up resterande dagar. Imorrn ska jag upp tidigt till och med. Vem kunde ana att man inte hinner gå på Skansen och ett flertal museum på några timmar bara? Äsch, ska bli kul. Sen är det helg och sen är älskling hemma, då blir det pusskalas OCH Håkan.

Nu ikväll ska jag bara duscha och dega i min säng. Det förtjänar jag fett med mycket just nu! Alla serier har ju kommit ut nu också, Gossip girl ska jag kolla på först of course.

Tuuuddeeeelluuuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0