jag vet att jag inte är SÅ iskall

Godkväll. Träning var roligt, program äntligen! Jnemo! Sen har jag bara chillat med guldpojken på telefonen. Punkt. Det för mig till en tanke jag har. Jag skriver inte allt personligt som händer med mig och min käraste, för det angår bara oss och inte oss och internet. Jag har aldrig varit någon som hänger ut mina förhållanden för alla att se, aldrig. Jag vill att det ska stanna i hjärtat och vara speciellt. Det känns som att om alla vet allting så är det inte lika speciellt utan blir mer som att man försöker övertala sig själv nånting, få det att bli mer sant eller något sånt. Redan tillbaka till dom milslånga pressarna på playahead när man älskade mer än allt och blablabla har jag varit nej till. Nej, hålla den älskade i hjärtat räcker gott för mig, där kärleken faktiskt ska äga rum. Men hur tänker dom andra? Det kommer jag nog aldrig förstå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ord!

2008-10-22 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0