långt inlägg om ingenting

Hej. Jag ska alldeles strax signa ut. Har varit och köpt massa strumpbyxor idag, tack mammi. Så något blev köpt = en lite gladare Mindy. Sorgligt, jag vet. Och imorrn ska jag skrapa ihop lite pengar och köpa något spetsigt, vad säger jag inte, förutom mummmmma! Sen har jag kollat på Heroes som blir mer och mer spännande, Entourage stod på tur och sedan Grey's. Jag sparar nämligen senaste Prison break tills med älskling, så då kan vi kolla på det tillsammans. Känns jämt så tråkigt att följa Scofield ensam, men om det var irl skulle jag nog föredra det, höhö.  

Min bebis kommer ju faktiskt hem imorrn! Han är redan på väg kan man typ säga, konstigt. Det är som Melissa säger; han känns typ som en fantasifigur som inte finns på riktigt, för att han aldrig är här. Vi ska chilla under dagen innan Håkan (och efter förstås), så det blir nog mys. Har saknat någon att pussa på, Vincent och Maximus räcker helt enkelt inte till. Och det är fan inte ofta vi rör oss i mina kvarter heller, spännande! Haha. Och är fan på jakt efter en jävla klänning, och dom som finns kan jag inte ha för mina tuttar inte vill samarbeta, och ÄNNU större storlek fanns inte. Jävla synd...

Har förresten läst ut boken om Jenna fucking Jameson, den var braa, känns lite sorgligt nu efteråt. Men har ju min andra bok som är ännu snyskigare, ska försöka läsa ut den fort så Nilda kan låna den!

Kommentarer
Postat av: cleo

2008-10-28 @ 13:23:05
Postat av: cleo

oj haha! jag vill också låna snuskiga boken..!!!

2008-10-28 @ 13:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0