Maximus och jag

Godmorgon. För mig i alla fall. Tog mig en liten sovmorgon idag, det var skönt. Fick sovsällskap också, av Maximus. Men ibland får det helt enkelt duga...

Trening idag, ganska härligtpärligt. Sen är det el finale på Top model. Om jag förstått det rätt. HOPPAS bara dom inte har sånt där tråkigt recapavsnitt där dom visar allt som hänt i hela säsongen, det är tamejfan übertråkigt. Man har ju faktiskt sett alla avsnitt. Så kom igen, bring me the final two instead!

Undra om det blir en film efter det. Kollade på Entourage och Gossip girl igår så nu har jag två Heroes avsnitt och ett Prison break. Det må vara tunga grejer men man kanske ska spara dom. Njaaaa, tror jag tar ett hjältesavsnitt faktiskt och filmerna bara i nödfall. Roligt att höra om mina serie/filmplaner va? Haha, det var inte meningen att skriva ut varenda tanke jag har. Sorry.

Pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0