my darling series

Hemma. Träningen gick bra, jag och Melissa gick och åt efteråt och tog oss en promenad hem. Så nu sitter jag och väntar på Desperate housewives, följer det inte supernoga för tillfället, men det är förjävla bra tidsfördriv tycker jag.

På tal om tidsfördriv, eller kan man kalla det för passion? Så vet jag att jag missat ett avsnitt av Heroes och Gossip girl (dom från förra veckan) eftersom att mitt internet inte funkade då. När jag då skulle ladda ner det var det samma som jag redan sett. Har jag inte missat då eller? Gud vad förvirrade. Måste kollas upp omedelbart, vänta...

... Okej, nu är det uppkollat. Har tydligen inte missat något. Jättekonstigt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0