pengafunderingar

Gud jag är lite tröttis. Läste lite för länge igår. Eller började läsa för sent och fastnade. Så skulle jag ju ut med Vimi idag, så jävla jobbigt! Men då var man uppe i god tid för att göra... Ingenting. Ska snart till centrum med Cleo innan träning. Iskallt att springa men det börjar bli en onsdagsvana att bli helt rosa i ansiktet pga all kall luft som liksom flyger emot en. Haha. Efter träningen kanske jag solar MELISSA! Sen degdeg, fett skönt.

Jag har 300 kronor på mitt kort nu. Det är mycket för mig nu för tiden, suck. Men det är lite farligt. Det räcker ju faktiskt till ett plagg på H&M, Gina osv osv. Och jag är ju jävla sugen på vissa saker måste jag säga, men det är ju inget nytt. Ska nog se mig för lite idag och köpa det imorrn i sånna fall, om jag vågar. Ska ju ut i helgen (hoppas jag) och då behövs lite riksdaler, vore snällt mot mamma att spara det jag fått meeeen. Jag är inte så snäll om något annat gynnar mig bättre. Om Viktor var här skulle jag inte tänka lika mycket på att konsumera som det så fint heter, han har den effekten på mig.

Puss KV.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig

2008-10-15 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0