roadtrip

Nämen vad kvällen blev annorlunda. Spontan som jag är så var ju det väntat. Ha ha, alla vet att jag är så ospontan man kan bli. Planeringar is what I need. Hur som helst, jag stannade kvar i tredje hemmet Svartbäcksskolan och var sekreterare på Cougars föräldramöte. Min starka gren har jämt varit stödord. Ehm, inte...

Och nu klipps Micka och sen när hon är klar ska vi åka och lämna Jonte i staden. Sen ska vi på roadtrip. Sjunga med till Star. Bra skit bra skit.

Förresten så delade jag med mig av mina tankar till Cleo. Hon höll på ett sätt med, men Micka gjorde dock inte det. Vem ska jag lita på nu när jag inte ska lita på mig själv? Haha. Jag ska håva in mer info innan jag bestämmer mig för vad jag tror. Ospontanitet ni vet, funkar bra i vissa lägen. Eller jag vet inte om man kan kalla det för det egentligen, men skynda långsamt som romarna sa.

Kommentarer
Postat av: Lejla

thihi =$ mindy då spanar in mig sådär!! ame så fort jag bara tog en pass blev d skit höga lr cp, hatar att ja får ryck i huuvdet nr bara en pass försvinner..sitter liksom där, i huvudet!

2008-10-19 @ 23:57:37
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0