utekväll

Hej, god afton. Eller är det kanske för sent att säga det nu? Trots alla omständigheter (läs: vi spenderade allt för lång tid på Nivå så att det till slut inte blev värt att betala för att komma in på nästa destination) så är jag supernöjd med min kväll. Jag och Nadia mötte upp Marc och Erik och gick in på Nivå och väntade in Sabrina och Dzenita. Sen kom Marcs andra kompisar också och så chillade vi där ganska länge. Jag hade väldigt trevliga samtal med alla grabbar. Killar är förjävla trevliga, i alla fall Marcs kompisar, så det är väl klart man startar diskussioner. Till slut så bestämde sig jag och Nadia att vi skulle följa med Marc & co istället för att dra iväg med tjejerna, dom andra tjejerna höll med efter många om & men och följde också med. Men då hann det bli så sent till slut och med dom långa köerna skulle inte det vara värt att pröjsa något för att vara inne en timme. Men jag hade det så trevligt ändå. Fick träffa Sabrina och Nadia och spenderade kvällen i kö/letande kramandes med Marc. Extremt härligt att träffa mina älskade vänner igen, allihopa var ett tag sen jag träffade. Micket mys. Natten avslutades med kebab med bröd på Vegabaren med Nadia, där vi pratade om allting. Härligt!

Avslutningsvis vill jag bara påpeka hur bäst mina vänner är. Om jag hade pengar... Skulle jag gå ut med dom människorna jämt. (Och vänta, jag ska ju göra det nästnästa helg, booo-yah!).

Ps, om jag var fucking 23 år så skulle jag varit på samma ställe som VINCE i Entourage, japp, för han var tydligen ute precis runt hörnet där. Enligt Eriks 90:a-kompis som kom in på 23-stället. Orättvist, jag skulle dött om jag var där. Jag dog av att bara stå utanför liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0