Vegalan

Mindy här. Chillar i Vega just nu och gör nudlar. Det är typ lan här, för min del. Tv'n är också på, det är ganska så nice. Har inte varit hos någon annan (undantag: Sara) förutom hos mig på aslänge så det här känns ganska skönt.

Viktoj ringde också, kul att höra från honom. Han som är så semesterupptagen just nu, skittråkigt är det, då är det minsann inte viktigt att höra av sig till mig, neeej nej. Men nu när klockan slog 00:00 så är det fyra dagar tills han är hemma. Han sa "tiden går så sjukt fort". Det var nästan som han hade planerat det för att håna mig, så sakta som min tid har gått. Det är inte mycket han gör rätt nu... Fast det kanske är saknaden som pratar, det vet jag inte säkert. Sänder honom en puss ändå, för det önskar jag att kunde göra nu. Pussa honom alltså, det bäästa som finns (typ).

Jaaaja, träningen gick bra btw, sånt är ju trevligt.

Ps, jag behöver inte jobba något, Marc ska försörja mig när han blir köpt av NHL, fett skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0