Arg

Istället för att prata med mig just nu så kan ni ju istället bara göra illa mig på något sätt. Hur ni vill. Det är lite så jag mår just nu. Kefft humör, keff hälsa och i största allmänhet en oskön stämning i livet. Tacka vet jag älskade laget! Får en alltid på topp. Men så fort man kommer hem så njaa, då får man bara ett överarbetat hus på Sims.

Och nä nu får jag fan försöka styra upp nyår. Min favorithelgdag. Om man nu kan kalla det för det. Jag bara älskar nyår. Vad jag än gör så vaknar jag med mitt nyårshumör och det känns som att tiden går så jävla sakta. En dag om året är det en bra sak när tiden inte flyger förbi. Love it! Blir ändå ett annorlunda nyår vilket gör mig less. Men jag ska nog sparka det i rumpan och inte låta en person förstöra en av mina höjdpunkter på hela året, det känns ju inte så jävla rätt lixom. Ödet får styra det helt enkelt, jag har ett nyår att planera! Vad ska mina kära vänner göra?

Nu ska jag lugna ner mig. Känner att jag bara är arg inombords, hmmm...

Toodeley.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0