Avatar

Vad har hänt idag? Försov mig idag så hann inte sola innan jag skulle iväg med käraste till hans fader. Där var det fik, käk och lek med lilla Alvin. Trevligt! Sen helt spontant tänkte vi att vi skulle åka iväg och se på Avatar. Sagt och gjort. Filmen var helt sjukt bra! Helt fantastiskt gjord och jag bara ville springa runt i salongen, så insatt blev man. Kul för skaparen btw. Först gör han Titanic och nu Avatar. Grymt.

Nu ska jag försöka få sömn. Upp tidigt imorrn ju, då är det cheerleading all day long.
15:00 i Torvalla imorrn om ni vill titta.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Meh Mindy. I mitt räkneexempel så kommer ju pengarna varje dag. No difference.

2009-12-20 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0