2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JA! Jag var på festival för första gången. Måste ha varit renast av alla där. Fick i alla fall se både The Killers och Kings of Leon.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inte något.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men jag blir fan rädd för alla som håller på.
4. Dog någon som stod dig nära? NEJ!
5. Vilka länder besökte du? Tyskland, Nyköping (haha), England och Marocko.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, en resa till USA. Den blir av i april! Och kanske en resa till London vore helt rätt.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Några stycken har jag. 15 Juli när jag äntligen fick se Harry Potter. 7-11 Juli samt EM-helgen med kära laget.
8. Vad var din största framgång 2009? Kanske att jag lärde mig slå en volt. Så jävla stolt! Haha.
9. Största misstaget? Inget.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skoja inte! Går hand i hand med att lära mig slå en volt...
11. Bästa köpet? Möjligt att det kanske är mina lårhöga stövlar.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Åka till Marocko.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jovisst! Typ ett SM-guld att jag tjänade in alla mina USA-pengar på två månader.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Same same.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat mer pengar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar, haha
18. Hur tillbringar du julen? Med köttbullar
19. Blev du kär i år? Ja, i Chuck Bass (jag var ju redan kär i min fina!)
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl och Grey's Anatomy
21. Bästa boken du läste i år? Flickan som lekte med elden
22. Största musikaliska upptäckten? Kings of Leon eller (förlåt, mig själv) Lady Gaga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jadå, ett par fina blå skor

25. Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig inte mycket
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Faktiskt inget speciellt, by choice alltså
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? USA och mer pengar
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart svart.
29. Vad fick dig att må bra? Alla nya upplevelser
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Förutom självklara Johnny Depp så dog jag lite för Ashton Kutcher
31. Vem saknade du? Ellinor
32. De bästa nya människorna du träffade? Låter helt konstigt men jag har inte träffat några nya bästa människor? Jag antar att jag redan hade mina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0