and the Oscar goes to....

Jahapp. Nu i efterhand vet jag inte om jag överdrev på föregående inlägg. Jag låter det vara kvar hur som helst, jag önskar ju faktiskt att jag inte är den som är den som bryr sig så jävla mycket. Blir jobbigt i längden och mycket sömnlösa nätter. Har väldigt mycket inom mig. För er som inte vet. Och ibland exploderar allting.

Jag och Melissa har i alla fall sysselsatt oss med att vara med i Oscarsjuryn och bestämt våra vinnare på Oscarsgalan. Jag kommer absolut redovisa dom imorrn, och jämföra med riktiga vinnarna om dom nu inte skulle stämma överens med våra. Då får ni i alla fall se hur jävla rätt jag har och att jag borde få en permanent plats i juryn. Det är vad jag tycker i alla fall.

Nu ska jag läsa Twilight och sluta lyssna på den här som jag lyssnat på hela kvällen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0