bärbar dator is the shit

Förlåt för trög uppdatering! Igår så hände inget speciellt faktiskt. Tränade stunten och åkte till Nynäs. Hade faktiskt datorn med mig så kollade på The Hills på vägen dit. Hur jävla smart kändes inte det!? Men tungt att bära... Tillägg: Jag kollade på The Hills på väg hem från staden idag också, smart grej det där. Bärbar dator liksom. I love it.

Någon sa till mig att det kommit ut en bra version av Twilight som man kan ladda ner (asså inte olagligt förstås, ta det lugnt FRA). Någon ljög. Jag är missnöjd och väntar på senaste 90210 som faktiskt visst kom förra veckan, så förlåt att jag skrek på dig Beverly hills. Men Gossip girl å andra sidan, vart är hon?

Träning var snorig och därför lite mer jobbig för min del. Kurering är på g med hjälp av juice! Ikväll kommer älskling hit så måste dammsuga mitt rum, suck. Men visst ska jag hinna se klart säsong 3 på Kullarna? Det är ju faktiskt bara ett avsnitt. Tjopp!

Jag på tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0