dreaming of lazy days

Det blev varken eller. Av något alls. Är för seg helt enkelt, och jag har då inte ens sovit lite inatt. Hujedamej. Nu ska jag plocka in dom nya kläderna i byrån så det inte är så skräpigt i mitt rum nu när jag blir tvingad till att vara hemma alltmer, men egentligen vill jag bara kolla på dom en gång till, kanske prova dom igen också, posa lite... Nu tappade jag tråden. Just det! Jävla Viktor och hans jävla jobbande. Och det har inte ens suttit igång på riktigt, hur ska det här sluta?! Jag har lovat att stötta honom så det ska jag givetvis göra, som den bra flickvän jag är! Dock kan jag inte låta bli att sakna sommaren när vi låg i hans rum flera dagar i sträck med hans mörka rullgardin neddragen, inget jobb, inga måsten. Vad var det för väder? Vem hade tid att bry sig om det när vi var upptagna med ingenting i mörkret? Okej, jag kanske överdrev. Det var lika mysigt när vi var ute i sköna skärgårdssommaren i Nynäs. Japp, det var det! Jag tycker inte om hans flyttaplaner heller, just pga det. Life really goes on.

Godnatt! Skulle gärna bjuda på en jag just nu, men jag är naken. Så mycket uppståndelse vill jag inte skapa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0