en ny start

Jaha. Här ligger jag i sängen, redo för sömn. Det var framsteg må jag säga! Är helt utmattad så lär somna fort. För mycket tankar under kvällens gång. Dom har inte slutat än, men nu ältar jag bara. Är lite ledsen över jag kommit fram till. Men jag klarar mig! För imorrn är det inte mer otagg och depp (bara lite), för då ska jag ha en positiv dag. Inte för att jag är negativ annars (KAROLINA), jag är realistisk. Så om jag säger att något är tråkigt är jag inte pessimistisk för om det nu faktiskt är tråkigt så är det bara ett konstaterande.

Hur som helst. Har också kommit fram till, under dagens gång, att jag älskar Edward Cullen på riktigt. Typ. Jag borde kanske lugna ner mig lite... Efter jag läst klart boken!

Ps, Karolina: min topp tio kommer! Måste ju ha underlag först förstår du väl...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men Mindy, du kommer ju alltid ha fler Grey's-avsnitt framför dig, så du kan lika gärna lista topp tio nu. :)

2009-02-27 @ 08:33:28
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0