happy valentines!

Tjena tjena! Igår var jag faktiskt ute hör och häpna, var väl kul att piffa upp sig lite förstås.

Idag är det alla hjärtans dag. Mitt hjärta ska ta mig till något uppträdande (?!) som en överraskning. Men det fick jag i alla fall veta, han menade att jag måste veta nu. Det gör jag inte. Så det blir spännande. Mysigt också givetvis!

Ceasar måste veta att det är alla hjärtans dag för han pussas som aldrig förr på mig. Jag drömde att jag tog hand om en älgkalv, samtidigt hade Melissa med sig Maximus till Powers juluppvisning, och där var också Cheer elite och tränade volter på borden. Och Dynamites kraschade med ett eget program. Öh. Knasigt. Men älgkalven var sööööt!

Trevlig alla hjärtans dag alla min hjärtan (Cleo och Melissa).


Kommentarer
Postat av: c

detsamma gums <3

2009-02-15 @ 00:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0