jag? orangehårig? nää? eller?

Så. Jo jag grät typ mer än dom andra gångerna jag sett filmen. Det var mig en känslomässig jag! Appropå det; Ja Karolina, jag menade att jag måste kolla upp alla avsnitt först, så jag inte felplacerar något! Rätt ska vara rätt. Ni får snart se vad min topp 10 ska handla om.

Är riktigt seg just nu så ska sova. Vill jag göra i alla fall. Cleo har ju haft lov så inte fan är hon trött.  Nä men jag ska fan sova ändå. Helt slut efter den här veckan! Jag tackar för mig. Imorrn ska jag tydligen vara i Svartbäcken hela dagen, suck. Men vi hörs när jag är hemma. Godnattski.

Ps, idag funderade jag starkt på att färga håret orange.. Kolla va fin man är då, och vilken cool tröja sedan! Have to get me one of those...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0