Johnossi, nytt smink och Greys

Det var Johnossi som min käraste förde mig till igår. Det var väldigt trevligt och sött av honom och bandet var bra. Och idag var det lite The Hills och till centrum och köpa nytt smink med mamma. Trevligt var det faktiskt! Träningen gick bra, är stolt över mig själv, haha.

Snart kommer Melissa upp och då blir det Greeeeys! Wiho. Får se hur många avsnitt det ska bli idag, inte mer än två tror jag. Man har inte hela nätterna på sig jämt faktiskt. Imorrn ska jag nämligen till tandis och sen praktis. Med praktis menar jag faktiskt praktik, men det slog mig även att jag ska på riktig praktis, om jag ska tala som Carl Jan, också. Med los fabesto five.

Jag återkommer snart hörni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0