kärlek är så fint

Har läst ett kapitel ur boken nu. Blir nog riktigt bra. Vill egentligen bli klar med den här så jag kan läsa andra, där jag inte vet något! Det ska bli kul. Viktor packar nu så jag sitter och lyssnar på soundtrack. Inte för jag är besatt, men den är bra tycker jag. Download it.. Eller jag menar... Köp skivan!

Äsch, nu switchade jag till PS I love you soundtrack. Hallå jag dör! Gråter nästan av låtarna för då tänker man exakt vart man är i filmen. Åh, den är stöööööörd. Vill se Dagboken också (MELISSA!! CLEO!!).

Nu kom jag på en grej. Hur Gerry tittar på Holly, hur Noah tittar på Allie och framför allt hur SHEPERD KOLLAR PÅ MEREDITH (effing lucky bitch!!!). Hur fint är inte det?! Man ser liksom en livstids kärlek i den blicken. Kollar någon så på mig? Let me know, i sånna fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

I'M IN

2009-02-21 @ 14:54:22
Postat av: cleo

2009-02-21 @ 14:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0