ledsen på människor!

Då ni! Är fortfarande liite förkyld. Men igår var väldigt kul och jag önskar att jag hade Olavs och Jonathans danser på film. Damn! Taggad inför träning imorrn i alla fall. Är otaggad inför praktik. Men jag måste vara sysselsatt ändå känns det som. Sitter och funderar på om man ska vara uppe och se Oscarsgalan? Vill väldigt gärna göra det. Vad fan spelar det för roll om man är trött en dag? Ingen bryr sig så varför ska jag göra det?

Är riktigt besviken på vänner som bara handlar själviskt. Kan handla om minsta grejerna men det betyder ändå mycket. Vissa är helt enkelt sånna som tar mer än vad dom faktiskt ger. Det är synd att det ska vara så. Gör mig ledsen på mänskligheten, för dom som ger, vad får dom tillbaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0