chicks before dicks (?)

En sak jag hatar, på riktigt nu också, är jag-kan-inte-vara-med-mina-vänner-för-jag-ska-bara-vara-med-min-kille-även-fast-vi-ska-vara-ihop-föralltid-så-om-vi-ska-träffas-måste-han-ändå-vara-med-oss-beteendet. Hate it! För det första: du är inte den första som har en pojkvän. För det andra: vi förstår att ni måste tycka om varandra massor, no need to show it framför alla konstant genom att dra med honom heeela tiden. För det tredje: vilka är det som torkar tårarna när din pojkvän fuckar upp? Glöm inte det.

Blir så arg på sånt där. Nu blommar dom känslorna ut ännu mer för det är en sån situation i The hills, ni som följer den vet nog vad jag pratar om. När Heidi och Spencer blev tillsammans första gången i säsong två? Hur tänker hon egentligen!? Blir galen. Men nu är dom ju gifta i alla fall läste jag i tidningen...

(PS, puss puss min älskling Viktor, saknar dig, haha)

Kommentarer
Postat av: Lejla

ne d är fett jobbigt haha för man bara vill ha o ha! :P



o ang. ditt inlägg håller jag SÅÅÅÅ MED! Om d är ngt jag är trött på äre just d folk som inte kan ha kille o vänner samtidigt!!

2009-01-16 @ 22:51:08
URL: http://livetenfest.blogg.se/
Postat av: Lejla

BRA SAGT! men nej alla förstår inte det, dom tycker ju killen är ens LIV för dom ska bo ihop o gifta sig hahah lr ngt =P

2009-01-17 @ 00:07:54
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0